Research Institute Child Development and Education
De onderzoeksthema's van deze groep hebben betrekking op de conceptualisering, de meting en het modelleren van constructies die worden gebruikt in het onderwijs en de ontwikkeling van kinderen.
Als methodologische en statistische experts ondersteunen de onderzoekers van de Methode en Statistiekgroep ook het onderzoek van de andere onderzoeksgroepen.
In this project we will extend the scope of research questions that can be answered with meta-analytical structural equation modeling (MASEM), and enable researchers to utilize the full potential of all available data. Consequently, policy makers can base decisions on high quality reviews that include all relevant evidence. In particular, I will investigate the possibilities of synthesizing raw datasets, instead of summary statistics, when conducting MASEM.
This project is funded through an NWO-Vidi grant entitled 'No Data Left Behind' awarded to dr. Suzanne Jak. and runs from 2022 – 2026.
L.J. (Lennert) Groot MSc
Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.