Rozendal, U. D., & van Boxtel, C. A. M. (2023). Illuminating historical causal reasoning: Designing a theory-informed cognition model for assessment purposes. Historical Encounters: A journal of historical consciousness, historical cultures, and history education, 10(1), 60-75. https://doi.org/10.52289/HEJ10.105
Rozendal, U. D., & van Boxtel, C. A. M. (2017). Assessing historical thinking: developing formative assessment tasks for historical causal reasoning. Paper presented at 17th Biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) 2017, Tampere, Finland.
Rozendal, U. D., & van Boxtel, C. A. M. (2017). Formative assessment of historical causal reasoning: development of a theory-driven cognition model. Paper presented at 17th Biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) 2017, Tampere, Finland.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.