For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Hendrikx, K., Schreurs, B., & Jansen In de Wal, J. (2022). Exploring the role of implicit person theory in the relationship between innovative work climate and proactive behaviour at work. Journal of Workplace Learning, 34(7), 643-660. https://doi.org/10.1108/JWL-12-2021-0163[details]
Struyf, A., van der Zanden, P., Cornelissen, F., Geijsel, F., Schreurs, B., Volman, M., Denessen, E., & Sleegers, P. (2022). Veerkracht verkennen: Hoe vijf vmbo-scholen veerkrachtig reageren bij het realiseren van educatief partnerschap met ouders van risicoleerlingen tijdens de COVID19-crisis. Pedagogische Studiën, 99(3), 278-303. https://pedagogischestudien.nl/search?identifier=e7ae9f45-6ced-4140-bf87-a3c2ceb1b6b1[details]
de Jong, P. F., Schreurs, B. G. M., & Zee, M. (2022). Parent–child conflict during homeschooling in times of the COVID-19 pandemic: A key role for mothers’ self-efficacy in teaching. Contemporary Educational Psychology, 70, Article 102083. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2022.102083[details]
Schreurs, B., Cornelissen, F., & De Laat, M. (2019). How do Online Learning Networks Emerge? A Review Study of Self-Organizing Network Effects in the Field of Networked Learning. Education Sciences, 9(4), Article 289. https://doi.org/10.3390/educsci9040289[details]
Schreurs, B., Van den Beemt, A., Moolenaar, N., & De Laat, M. (2019). Networked individualism and learning in organizations: An ego-network perspective on informal learning ties. Journal of Workplace Learning, 31(2), 95-115. Advance online publication. https://doi.org/10.1108/JWL-05-2018-0070[details]
2022
Struyf, A., Schreurs, B., Cornelissen, F., Volman, M., van der Zanden, P., Geijsel, F., Denessen, E., & Sleegers, P. (2022). Veerkracht verkennen: Hoe vijf VMBO-scholen het partnerschap aangingen met de ouders van kwetsbare leerlingen tijdens de COVID19-crisis.
Schreurs, B. G. M., de Bree, E. H., Draffan, E. A., Málková, G., Krejcova, L., Hauwaert, H., Ghesquière, P., Torbijns, J., Tordoir, J., Tijms, J., Thomson, J. M., Duijnker, E., Simáková, L., van Gelder, H., & Fisher, M. (2021). IT-gids voor leesvaardigheid. Hoe kun je lees-apps integreren op je school en de leesvaardigheid van moeilijke lezers bevorderen?https://www.aisforapp.eu/nl/copy-of-resources
2020
van den Boer, M. (Author), Cornelissen, F. (Author), de Jong, P. (Author), van der Leij, A. (Author), Schreurs, B. (Author), van der Weijden, F. (Author), Zijlstra, H. (Author), Geurts, E. (Author), de Gier, D. (Author), van der Hoeven, R. (Author), Laan, D. (Author), Meijs, M. (Author), Merema, D. (Author), Ramakers, S. (Author), & Roetenberg, A. (Author). (2020). Bouw! Plein. Web publication or website, Lexima. https://app.lexipoort.nl/#/cms/home[details]
Schreurs, B. G. M. (Author), & van der Weijden, F. A. (Author). (2019). Checklist verbeteracties bij de implementatie van Bouw!. Web publication or website, Lexima.
Schreuders, L., Pareja Roblin, N. N., Schreurs, B. G. M., & Cornelissen, L. J. F. (2023). Zorgen digitale onderwijsinnovatie projecten voor diepe verandering in het hoger onderwijs? Rondetafelgesprek. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam, Netherlands.
van der Weijden, F. (speaker) & Schreurs, B. (speaker) (27-11-2019). BOUW!-gebruikersbijeenkomst SWV De Eem, BOUW!-gebruikersbijeenkomst SWV De Eem, Leusden.
van der Weijden, F. (speaker) & Schreurs, B. (speaker) (13-11-2019). BOUW!-inspiratiemiddag Hoeksche Waard, BOUW!-inspiratiemiddag Hoeksche Waard, Heinenoord.
The UvA uses cookies to ensure the basic functionality of the site and for statistical and optimisation purposes. Cookies are also placed to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept all cookies' to consent to the placement of all cookies, or choose 'Decline' to only accept functional and analytical cookies. Also read the UvA Privacy statement.