van Eijck, T. J. W., Bredeweg, B., Holt, J., Pijls, M. H. J., Bouwer, A. J., Hotze, A., Louman, E., Ouchchahd, A., & Sprinkhuizen, M. J. (2024). Combining hands-on and minds-on learning with interactive diagrams in primary science education. International Journal of Science Education. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/09500693.2024.2387225
2023
Bredeweg, B., Kragten, M., Holt, J., Kruit, P., van Eijck, T., Pijls, M., Bouwer, A., Sprinkhuizen, M., Jaspar, E., & de Boer, M. (2023). Learning with Interactive Knowledge Representations. Applied Sciences (Switzerland), 13(9), Article 5256. https://doi.org/10.3390/app13095256[details]
Pijls, M., van Eijck, T., & Bredeweg, B. (2023). Informal Learning in a Public Library Makerspace for Youth in the Netherlands. In R. M. Klapwijk, J. Gu, Q. Yang, & M. J. de Vries (Eds.), Maker Education Meets Technology Education: reflections on good practices (pp. 51-63). (International Technology Education Studies; Vol. 19). Brill. https://doi.org/10.1163/9789004681910_004[details]
Pijls, M., van Eijck, T., Kragten, M., & Bredeweg, B. (2022). Activities and Experiences of Children and Makerspace Coaches During After-School and School Programs in a Public Library Makerspace. Journal for STEM education research, 5(2), 163–186. Advance online publication. https://doi.org/10.1007/s41979-022-00070-w[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.