Eradus, M., Leijten, P., Melendez-Torres, G. J., Foo, X. Q., & Oliver, B. R. (2024). Parental differential warmth, hostility, and sibling differences in internalizing and externalizing behavior problems: A MMeta-Analysis. Journal of Family Psychology, 38(3), 387-399. https://doi.org/10.1037/fam0001194
Eradus, M., de Jong, L., Pareja Roblin, N. N., & Volman, M. L. L. (2024). The role of tensions in professional learning: In-depth interviews with novice university teachers. Abstract from European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), SIG Higher Education (04) & SIG Methods in Learning Research (17), 2024 , Utrecht, Netherlands. https://www.earli.org/assets/images/Book-of-Abstracts_2024-07-26-125828_ewio.pdf
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.