Relijveld, L. J. (2022). Stop de groei van aanvullend onderwijs: differentieer op de instelling zelf: Over kansengelijkheid tussen verschillende groepen studenten. TH&MA : hoger onderwijs, 2022(4), 42-46.
van Beusekom, G., Relijveld, L. J., Assink, M., & Bos, H. M. W. (2024). Pathways from same-sex attraction to mental health in adolescents. Poster session presented at Psychological Association's Annual Convention 2024, Seattle, Washington, United States.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.