Schreuders, L., Cornelissen, L. J. F., Pareja Roblin, N. N., & Schreurs, B. G. M. (2025). Pedagogisch redeneren over technologie-integratie: Een literatuurstudie. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2024, Tilburg, Netherlands.
Schreuders, L., Cornelissen, L. J. F., Schreurs, B. G. M., & Pareja Roblin, N. N. (2025). Conceptualisations of Pedagogical Reasoning: a Scoping Review. Abstract from European Conference on Educational Research (ECER).
2023
Schreuders, L., Pareja Roblin, N. N., Schreurs, B. G. M., & Cornelissen, L. J. F. (2023). Zorgen digitale onderwijsinnovatie projecten voor diepe verandering in het hoger onderwijs? Rondetafelgesprek. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam, Netherlands.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.