Campos Ponce, M., Groeneweg, S. L., den Oudendammer, F., & Vangangelt, R. (2024). SoTL als springplank voor goed onderwijs: Ervaringen en aanbevelingen van vier HO-instellingen om docenten te stimuleren om praktijkgericht onderzoek te doen naar hun eigen onderwijs. Onderzoek van Onderwijs, 53(3).
2024
Groeneweg, S. L. (2024). Engaging in SoTL through a two-year program: challenges, success factors, and powerful support strategies. Poster session presented at International Society for the Scholarship of Teaching and Learning, French Lick, Indiana, United States.
Groeneweg, S. L. (2024). Value creation by university teachers engaging in Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). Abstract from International Society for the Scholarship of Teaching and Learning, French Lick, Indiana, United States.
Groeneweg, S. L., Pareja Roblin, N. N., van Weijen, D., & Volman, M. L. L. (2024). Toegekende waarde aan de Scholarship of Teaching and Learning (SoTL): percepties van docenten. Abstract from Onderwijs Research Dagen 2024, Tilburg, Netherlands.
2023
Groeneweg, S. L., Pareja Roblin, N. N., van Weijen, D., & Volman, M. L. L. (2023). De Impact van Scholarship of Teaching and Learning (SoTL): Een verkennend onderzoek. Poster session presented at Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam, Netherlands.
Groeneweg, S. L., Vangangelt, R., Campos Ponce, M., & den Oudendammer, F. (2023). Collaborating for Success: Experiences of four Dutch Universities Supporting the Scholarship of Teaching and Learning. Abstract from International Society for the Scholarship of Teaching and Learning, Utrecht, Netherlands.
Prijs / subsidie
Groeneweg, S. (2024). Amsterdam University Fund.
Groeneweg, S. (2024). ISSOTL's Best Student Presentation Award.
Groeneweg, S. (2024). ISSOTL's Emerging Scholars Fund.
Mediaoptreden
Groeneweg, S. (10-12-2024). Leren van je eigen les: docentonderzoek als professionaliseringsstrategie in het hoger onderwijs [Other]. Leren van je eigen les: docentonderzoek als professionaliseringsstrategie in het hoger onderwijs. https://open.spotify.com/episode/7yGxrPa4UzEVx8JccMz8MM
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.