Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. L. L. (2024). Practices of social justice-oriented teacher education: A review of the literature. Frontiers in Education. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1432617
2021
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2021). Kansengelijkheid in het onderwijs: Een social justice perspectief voor de lerarenopleiding. Tijdschrift voor Lerarenopleiders, 42(4), 15-25. Advance online publication. https://www.velov.be/tijdschrift-voor-lerarenopleiders-42-3-2021/[details]
Spreker
Leijgraaf, M. (speaker) & Hosseini, N. (speaker) (26-1-2023). Kritisch opleidingsonderwijs vanuit een Social Justice perspectief., Nivoz.
Andere
Leijgraaf, M. (participant), Hosseini, N. (participant), Bani, Z. (participant) & Plutschouw, L. (participant) (14-3-2023). VELON/VELOV congres 2023, Zwolle. Methodologisch netwerken: het dominante verhaal doorbreken via storytelling. Perfomance Lecture VELON / VELOV Conferentie. (participating in a conference, workshop, ...).
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.